I dag tidlig kjørte jeg fra Varteig til Aremark. Fantastisk ……for en gammel bonde……å se alle de flotte gårdsbruka. Artig var det også å møte på biler der folk hilste….på Sareptabilen. Noen begynner altså å kjenne til Misjon Sarepta også i Østfold. Det er forresten ikke så rart, fordi vi har hatt møter her i mange år nå.
På Hasle Menighetssenter som vi var onsdag kveld kom det over 20 personer på møte ….og det er flott. En gjeng ildsjeler legger til rette for møtene her og samværene avsluttes alltid med god kaffe og deilig hjemmebakst. I går var det alt fra tenåringer til folk som har passert 90.

Nå står jeg utenfor Aremark Menighetshus der vi skal ha møte i kveld. Veinettet i Østfold går på kryss og tvers……og over alt. Så velkommen hit til Aremark i kveld!

